FAQ App

Welke eisen worden er aan mijn profielfoto gesteld?

Je account is persoonlijk dus het moet een eigen foto zijn. Je gezicht moet er duidelijk op staan. De profielfoto kan je na uploaden niet meer wijzigen. Heb je een verkeerde foto geupload of wil je em wijzigen? Neem dan contact op met de ledenadministratie.

Welke gegevens kan ik niet meer wijzigen als ik een account heb aangemaakt?

Je profielfoto en geboortedatum kan je niet meer wijzigen. Wil je dit toch? Neem dan contact op met de ledenadministratie.

Kan ik meerdere lidmaatschappen kopen?

Nee, je kan per persoon maar 1 lidmaatschap kopen. Een lidmaatschap is strikt persoonlijk.

Als ik geen smartphone heb, kan ik dan wel lid worden van de Krooshappers?

Natuurlijk kan dat. Neem in dit geval contact op met de op met de ledenadministratie.

Kan ik meerdere toegangskaarten kopen?

Jazeker kan je meerdere toegangskaarten kopen voor onze feestavonden. Als je voor meerdere personen kaarten koopt is het handig om de kaarten uit te printen en bij de toegang te laten scannen.

Op welke manier kan ik betalen?

We maken gebruik van iDeal. Op deze wijze kan je zelf je bank kiezen.

Wat moet ik doen als ik mijn telefoon ben vergeten?

Dat kan gebeuren, maar we verzoeken je dan toch om terug te gaan om deze op te halen.

De batterij van mijn telefoon is leeg, wat moet ik nu doen?

Geen probleem, bij de entree zullen we zorgen dat je kan inloggen op 1 van onze apparaten. Zorg wel dat je je inloggegevens bij de hand hebt.